2011年1月10日星期一

✿ 連綿細雨


寶貝慧罕小痛沒去學校 整個就很悶
班上很安靜。


明天11/1 放假
聽講紀念什麽人的忌日。

明天去喝茶、喝茶
OH MY ... 我要唱K (/≧▽≦)/


下個星期6咪帶我去推拿
手骨頭有點腫 希望沒事 T^T
[[ 拜托 我怕死 ]]


divider


感謝神 THANKS TO GOD


感謝神 賜我救曙主,感謝神 豐富預備
感謝神 過去的同在,感謝神 主在我旁
感謝神 賜溫暖春天,感謝神 淒涼秋景
感謝神 抹干我眼淚,感謝神 賜我安宁。

感謝神 禱告蒙應允,感謝神 未蒙垂聽
感謝神 我曾經風暴,感謝神 豐富供應
感謝神 賜我苦于樂,在絕望 裏得平安
感謝神 賜無限恩典,感謝神 無比慈愛。

感謝神 賜路旁玫瑰,感謝神 玫瑰有刺
感謝神 賜家庭溫暖,感謝神 有福盼望
感謝神 賜喜樂憂愁,感謝神 屬天平安
感謝神 賜明天盼望,感謝神 直到永遠。

Thanks,O God,for bound-less mer-cy,From Thy gra-cious throne a-brove;
Thanks for ev-'ry need pro-vid-de,From the full-ness of Thy love !!
Thanks for dai-ly toil and la-bor   And for rest when shad-ows fall;
Thanks for love of friend and neigh-bor,And Thy good - ness un-to all !


Thanks for thorns as well as ros-es,Thanks for weak-ness and for health;
Thanks for clouds as well as sun-shine,Thanks for pov-er-ty and wealth !
Thanks for pain as well as pleas-ure-  All Thou send-est day by day;
And Thy Word,our dear-est treas-ure,Shed-ding light up-on our way.


Thanks,O,God,for home and fire-side,Where we share our dai-ly bread;
Thanks for hours of sweet com-mun-ion,When by Thee our souls are fed !
Thanks for grace in time of sor-row  And for joy and peace in Thee;
Thanks for home to-day ,to-mor-row,And for all e-ter-ni-ty ! 

没有评论:

发表评论